Maria og ole
26.08.2023
Min aller første tur til Bergen, og vi endte med perfekt fotovær. Det startet med en fin vielse, og wow for et slør Maria hadde! Det brettet seg utover hele trappen i kirken, og gjorde seg utrolig godt på bildene. Vi ble alle rørt til tårer under Ole´s sang i kirken, og fellesbildene ble tatt på kirketrappa i duskregn (hva er vel et bryllup i Bergen uten noen regndråper?).
Etter vielsen fant vi noen fantastiske lokasjoner i nærområdet. Maria ønsket noen bilder med kun skog i bakgrunnen, og vi fant flere passende steder med helt perfekt lys! Vi fikk virkelig fanget stemningen og kjærligheten mellom Maria og Ole, og under kan du se en knippe av disse bildene.
Etter portrettbildene ble tatt dro vi videre til lokalet hvor festen skulle være, og jeg var veldig heldig med lyset i lokalet mens solen fortsatt var oppe! Veldig lyst og fint, og vi fikk mange fine bilder, både av brudeparet og stemningsbilder av alle gjestene! Alt i alt var det en utrolig fin fest med fine folk, og vi var også så heldige at vi fikk en fin solnedgang på slutten av dagen! Da fikk vi tatt noen siste portrettbilder, før det var kakeskjæring, brudevals, og stjerneskudd og fyrverkeri før brudeparets avreise!