LINDA og OLE KRISTIAN
12.07.2025
For en fantastisk dag det ble da Linda og Ole Kristian feiret kjærligheten og ga hverandre sitt ja. Dagen startet hjemme hos forloveren til Linda der sminke og hår ble fikset, før Linda tok på seg sin nydelige kjole.
Vielsen gikk som smurt og tårene satt løst hos både brudepar og gjester (og fotografen), og vipps var Linda og Ole Kristian gift!
Etter vielsen var ferdig tok vi turen til NMBU på Ås der portrettbildene skulle tas! Dette er virkelig et fantastisk sted å fotografere for man har tilgang på både vann, skog, bygninger og andre fine steder.
Når alle parter var fornøyde med bildene dro vi videre til det nydelige stedet festen skulle holdes. Her hadde alle det helt supert i varmen med nydelig lokale og utsikt over vannet, og selvfølgelig god mat og drikke. Etter taler var holdt og maten spist var det tid for kakekutting og fest, før det var på tide at jeg kom meg hjem. Det var virkelig en helt fantastisk dag, og jeg er så takknemlig for at jeg fikk følge den store dagen!