JOHANNa og ESPEN

22.03.2025

Wow for en dag, og for et bryllup! Årets første bryllup, og det satt virkelig standaren for resten av året. Vi startet med en utendørs vielse med helt fantastisk vær på balkongen til Askeladdens hus i Holmenkollen. Strålende sol og blide gjester.

Etter en nydelig vielse ble Johanna og Espen hentet med hest og vogn (helt i min stil), og de ble kjørt ned til Frognerseteren der vi tok de fleste portrettbildene. Da vi kom tilbake til Askeladdens hus tok vi noen bilder ute i nydelig lys, før var det duket for mingling og snacks, før vi etter hvert satt oss ned til middag.

01/30

Middagen var helt fantastisk. God mat, nydelig lokale og hyggelige folk, hva mer kan man be om? Vi snek oss også ut i 5 minutter for noen ekstra bilder i den vakre solnedgangen, og det var verdt det! Da det ble mørkt var det klart for stjerneskudd, før kake og brudevals før jeg snek meg hjem etter en helt fantastisk dag!