INGER-LOUISE og HALLVARD

14.12.2024


En vakker desemberdag feiret Inger-Louise og Hallvard kjærligheten. Dagen startet i Oppegård kirke med en helt nydelig vielse.

01/16

Etter vielsen fant vi et jorde med nydelig lys rett utenfor kirken der de fleste portrettbildene ble tatt. I og med at det var et vinterbryllup måtte vi være litt effektive med bildene for at brudeparet ikke ble for kalde (selv om vi var ekstremt heldige med været denne dagen!). Vi tok også noen bilder i en liten skog ved kirken, før vi kjørte ned til lokalet, og tok noen bilder ved vannet der.

Etter alle bildene var tatt kom jeg meg inn til lokalet der festen skulle holdes, og wow for et lokale! Nydelig julepynt som passet temaet i bryllupet helt perfekt, og resten av kvelden ble helt fantastisk for alle parter. Inger-Louise og Hallvard hadde virkelig tenkt på alle detaljer. Nydelig mat, brudepar og gjester, kan det bli bedre?