EMMA og NIKLAS

03.08.2024


En nydelig augustdag feiret Emma og Niklas kjærligheten, og jeg var så heldig å få være til stede og dokumentere dette! Vielsen var i vakre Asker kirke, og den gikk plettfritt. Etter vielsen ble det tatt fellesbilder og familiebilder på kirketrappen, før brudeparet kjøre i tidenes bil til lokasjonen hvor portrettbildene skulle tas.

01/07

Portrettbildene ble tatt på Asker museum, og wow for et sted! Her hadde vi alt fra buer, stabbur, eplehage og skog som bakgrunn, og bildene ble helt fantastiske av det fine brudeparet. Vi var også utrolig heldige med lyset; lyst og fint, men overskyet, akkurat sånn jeg liker det!