Cecilie og christian

31.05.2025

En fantastisk maidag feiret Cecilie og Christian kjærligheten i Trondheim, og byen viste seg virkelig fra sin beste side. Dagen startet på Britannia der Christian gjorde seg klar med sine forlovere i en nydelig suite med champagne og god stemning. Etter jeg hadde fotografert ferdig der dro jeg til salongen like i nærheten der Cecilie var med sine forlovere, og der var det også fantastisk stemning.

01/21

Etter Cecilie var ferdig med sminke og hår og hadde fått på seg sin nydelige kjole dro vi videre til kirken. Det var en veldig fin vielse, og etter den var ferdig var det på tide med portrettbildene.

Portrettbildene tok vi et nydelig sted der vi hadde alt vi trengte for å få fine bilder; sol, trapper, bygninger, skog og selvfølgelig et vakkert brudefølge. Jeg koste meg ordentlig med å fotografere Cecilie og Christian, de er virkelig et fantastisk par.

Etter vi var ferdige med portrettbildene dro vi tilbake til Britannia der middag og fest skulle holdes. Har var det god mat og drikke, og en helt fantastisk stemning fra start til slutt. Tårene satt løst hos alle når det var tid for taler, og festen ble helt fantastisk, trøndere kan virkelig å feste! Alt i alt en nydelig dag som jeg er veldig takknemlig for å ha fått lov til å være med på.

01/25